خونه ی بریتنی اسپیرز


dokhtaroone

سلام.به وبلاگ من خوش اومديد.اميدوارم ازش خوشتون بياد.لطفا نظر دادن رو فراموش نكنيد.

 بریتنی اسپیرز بعد از آغاز زندگی حرفه‌ای به سرعت به یک الگوی پاپ بین‌ المللی تبدیل گشت. مجله رولینگ استون درباره وی نوشت «یکی از موفق‌ترین خوانندگان در قرن ۲۱» بریتنی در سال ۲۰۰۳ در پیاده روی مشاهیر هالیوود ستاره دار شد. او اسم خود را برای بیشترین فروش آلبوم («...عزیزم یک بار دیگر» با فروش ۱۳ میلیون نسخه در امریکا) در میان نوجوانان در کتاب رکوردهای گینش ثبت کرده‌است. بریتنی اسپیرز برای ۴ سال پی در پی بیشترین نام جستجو شده در موتور جستجوگر Yahoo بوده‌است. او نفوذ قابل توجهی در میان خوانندگان جدیدی مانند لیدی گاگا، کریستینا دبارج، تیلور سوئیفت، پیکسی لات، لیتل بوت، سلنا گومزو مایلی سایرس داشته‌ است.

به خاطر شهرتش، زندگی شخصی اسپیرز بیشتر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. این موضوع بعد از ازدواج با کوین فرلین در سال ۲۰۰۴ افزایش یافت. او اولین فرزندشان پرستون در سال ۲۰۰۵ و دومین فرزندش جیدن جیمز را در سال ۲۰۰۶ به دنیا آورد. طلاق این زوج در ماه نوامبر همان سال ۲۰۰۶به شدت تبلیغ شد و در پی آن بر سر حضانت پسرهایشان درگیری پیدا کردند.

تصاويري كه در زير مشاهده مي كنيد يكي از خانه هاي او در شهر لوس آنجلس است. مساحت آن حدود 8000 متر مي باشد و داراي امكاناتي نظير استخر، سونا، جكوزي، 3 گاراژ بزرگ براي اتومبيل، 10 اتاق خواب، 10 حمام و سرويس بهداشتي، سينما، و كتابخانه مي باشد. ارزش اين خانه چيزي در حدود 8.9 ميليون دلار تخمين زده مي شود. شايد براي من و شما مبلغ بالايي باشد اما براي يك ستاره پاپ هاليوودي آنقدرها هم گران نيست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 25 شهريور 1391برچسب:,ساعت 18:32 توسط Farnoosh| |


Power By: LoxBlog.Com